Cardul meu Gusto Pass

Cum aflu ce suma este disponibila pe cardul meu de masa Gusto Pass?
De fiecare data cand angajatorul iti aloca o noua suma pe card, primesti un SMS la nr de mobil pe care ni l-ai lasat pe site, in care ti se comunica valoarea alocata. Oricand doresti sa verifici soldul cardului tau sau ultimele tranzactii, o poti face fie pe acest site in contul tau fie sunand la 021 207 27 27 (disponibil non-stop, tarif normal). Aici poti sa verifici care este numarul de mobil la care ti se trimite SMS-ul de informare. In cazul in care valoarea unei cumparaturi depaseste suma disponibila pe cardul tau de masa, poti achita folosind cardul de masa si diferenta in bani, sau un alt card.
Unde pot utiliza cardul de masa Gusto Pass?
Cu cardul de masa Gusto Pass nu esti niciodata lipsit de optiuni. Iti oferim cardul cu cel mai mare univers de locatii unde poate fi folosit. Vezi aici toate locatiile unde poti folosi cardul de masa Gusto Pass.

Cardul de masa poate fi folosit si pentru a achita cumparaturile direct curierului care iti aduce produsele comandate, folosind POS-ul acestuia.
Cum platesc cu cardul de masa Gusto Pass?
Poti alege sa platesti folosind codul PIN pe care l-ai primit de la angajator (sau cel mai recent schimbat de tine) sau poti folosi tehnologia Contactless in locatii, apropiind cardul de zona special marcata si observand mesajul de realizare a platii. Aceasta plata se poate face fara a mai utiliza codul PIN, pentru cumparaturi mai mici de 100 de lei.
Ce fac daca mi s-a furat cardul? Ce fac daca am pierdut cardul?
In ambele situatii iti recomandam sa blochezi urgent cardul. In cazul in care cardul a fost doar pierdut si il gasesti, il poti debloca. Pentru blocarea sau deblocarea cardului, apeleaza 021 207 27 27 (disponibil non-stop, tarif normal) sau acceseaza-ti contul si foloseste optiunea ‚BLOCHEAZA CARDUL’, care iti va bloca cardul imediat. Pentru refacerea cardului pierdut trebuie sa te adresezi angajatorului tau.
Cum schimb PIN-ul? Ce fac daca am uitat PIN-ul?
Pentru schimbarea PIN-ului:

Pasul 1- Activeaza cardul! Acesta se activeaza automat la prima introducere in POS-ul unei locatii partenere si tastarea corecta a PIN-ului primit de la angajator, cu conditia ca angajatorul sa iti fi incarcat in prealabil o suma pe card.

Pasul 2- Apeleaza 021 207 27 27 (disponibil non-stop, tarif normal). Va fi necesar sa tastezi PIN-ul initial, primit in plic de la angajator. 
 

Daca nu iti mai amintesti PIN-ul, solicita unul nou angajatorului tau. 
 
Atentie! Utilizarea eronata a PIN-ului de 3 ori consecutive, in timp ce cardul se afla in POS, duce la blocarea cardului.
 
Cardul meu nu functioneaza. Care sunt posibilele motive?
Daca la punctul de vanzare cardul tau Gusto Pass nu functioneaza, te rugam sa verifici urmatoarele motive posibile:
- Nu ai soldul necesar pe card. Trebuie sa stii ca soldul de pe card nu este vizibil chelnerului sau casierului si numai tu poti sa te asiguri, in prealabil, ca ai suma necesara. Verifica in contul tau ce sold ai pe card.
- Locul in care incerci sa platesti nu este inca partener in reteaua Gusto Pass Card. Vezi aici toate locatiile unde poti folosi cardul de masa Gusto Pass.
- Cardul este blocat, posibil chiar de catre tine. Verifica starea cardului tau.
- Cardul este expirat. Data valabilitatii este inscrisa pe card.
- Alte erori de comunicatie, vizibile si verificabile imediat de catre personalul din locatie.
Ce fac in cazul in care cardul meu Gusto Pass este deteriorat?
Cardul trebuie mentinut in conditii bune, protejat de intemperii sau contactul cu materiale dure. In cazul deteriorarii cardului, acesta trebuie inlocuit cu altul nou. Aceasta cerere se face angajatorului de la care l-ai primit si poate presupune un cost de inlocuire.
Care sunt pasii de urmat si termenele de solutionare pentru refuz la plata sau erori de debitare card?
In cazul in care ai incercat sa efectuezi o tranzactie folosind cardul Sodexo si tranzactia nu a fost efectuata cu succes, insa contul tau a fost debitat, te rugam sa semnalezi acest lucru la numarul de telefon inscris pe spatele cardului - 021 207 27 27 - sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru www.cardsodexo.ro, sectiunea Contact, sau din aplicatia de mobil Card Sodexo Romania.

Solicitarea ta privind tranzactia contestata (refuz la plata) se supune urmatoarelor termene de solutionare:

a. In cazul refuzurilor la plata initiate de tine in calitate de beneficiar al cardulului de masa, care privesc tranzactii ale caror sume au fost blocate in contul tau, dar inca nedecontate, solutionarea refuzului se realizeaza in termen de 15 zile de la data la care ai notificat Sodexo asupra tranzactiei contestate. Este considerat exceptie cazul in care, in decursul celor 15 zile, banca acceptatoare (banca care gestioneaza POS-ul comerciantului unde ai efectuat tranzactia) a initiat decontarea respectivelor sume.

b. In cazul refuzurilor la plata initiate de tine in calitate de beneficiar al cardulului de masa care privesc tranzactii ale caror sume au fost debitate si decontate in contul tau, solutionarea refuzului la plata se realizeaza in mod obisnuit in termen de 60 de zile de la data la care ai notificat Sodexo asupra tranzactiei contestate. In cazuri exceptionale termenul se poate prelungi pana la 6 luni.

Solutionarea refuzului presupune initierea prin organizatiile internationale de carduri a unei dispute de recuperare a sumei catre banca acceptatoare (banca care gestioneaza POS-ul comerciantului unde ati efectuat tranzactia) si termenele de analiza si raspuns pentru refuzul la plata sunt in acord cu prevederile regulamentelor operationale MasterCard in vigoare. La finalizarea procesului de refuz la plata dar si in cazul extinderii termenului vei fi instiintat de operatorii nostri asupra evolutiei solicitarii tale.
Unde se gaseste CNP-ul?
Pentru cetatenii romani:

Codul Numeric Personal sau CNP-ul reprezinta un cod format din 13 cifre si este unic oricarei persoane nascute in Romania.

Acest numar de indentificare national este atribuit la nasterea fiecarui copil si apare inscris atat in certificatul de nastere, cat si in alte acte de identitate. Astfel, iti poti gasi CNP-ul in buletinul de identitate sau cartea de identitate, in permisul de conducere, in actele de stare civila sau alte tipuri de documente.

Pentru cetatenii straini:

Cetatenii straini care locuiesc si lucreaza in Romania primesc, de asemenea, un numar de identificare unic sau Personal Identification Number, din partea autoritatilor romane. Acesta contine acelasi numar de cifre, insa se diferentiaza prin prima cifra care difera in functie de gen si rezidenta.

Numarul de identificare personal pentru cetatenii straini se poate gasi inscris pe o serie de documente, cum ar fi:

-       Permisul de sedere

-       Cartea de rezidenta pentru membrii de familie

-       Permisul de munca

-       Permisul de conducere romanesc, daca este cazul

AI SI ALTE
INTREBARI DESPRE
CARDUL GUSTO PASS?

Scrie-ne intrebarea ta si iti vom raspunde in cel mai scurt timp

Numarul de pe spatele cardului tau de masa